5/13/2007

metsas ka käidud!

Eriti tublid käisid metsas sellel laupäeval. Kui mu mälu ja loendamisoskus mind alt ei vea, siis oli meid kokku tugevad 16 inimest =) Istutasime umbestäpselt 1000 puud. Loodetavasti on meie järeltulevatel põlvedel nendest kuusekestest kasu.
Päev oli pikk ja väsitav, aga samas, ega me kogu aeg ka tööd ei teinud. Nalja ja naeru jätkus ikka ka.
Ma ei tea kuidas teistel, aga minu jaoks algas 12. mai juba hommikul kell 7, et lõigata valmis meile kaasa natuke tomati ja kurgi salatit, kell 9 kohtusin Teeduga ja käisime ostlemas. 9.30 paiku saime kogu rahvaga kokku.
Hästi positiivne oli minu meelest see, et leidus siiski inimesi, kes lihtsalt vaba tahtlikult tahtsid oma vabal päeval tulla metsa istutama =) Igatahes neile me preemia lubasime ja selle nad ka saavad! =)
Ja mis mulle veel korraldustiimi poolelt tundus, siis minu meelest oli see hea võimalus natuke pingeid maha laadida =) Viimasel ajal on ürituse lähenemisega vist natuke liigselt pinge peal kõigil. Aga seal sai unustada kõik natuke veel nihusti olevad asjad ja rääkida sellest, mis on hästi =)

Meie järgmise nädala kava näeb meile ette ühe koosoleku kolmapäeval ja neljapäeval lähme plaanide kohaselt lastekodusse joonistama =)

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

It looks like you guys had a lots of fun. :)
And i feel so bad that i wasn't there :(