5/10/2007

joonistamas käidud =)

Täna käisime esimest korda oma ürituse raames joonistamas Süda-Eesti Sotsiaalkeskuse Päevakeskuses. Kogu see ettevõtmine seal oli hästi tore ja kogu see pabistamine, mis meil oli kui see ettevõtmine sai projekti kirjutada oli täiesti mõttetu, sest kõik lihtsalt oli väga lahe.
Kahju muidugi, et sealseid psüühilise puudega inimesi vähe oli... kuulsime sealselt juhendajalt, et meie kartuses olid nad ära läinud... väga kahju, sest meie oleks väga tahtnud nendega kohtuda! Need julged, kes seal olid jätsid igatahes väga sümpaatse mulje! Ja hoolimata oma puudest on nad üsnagi andekad! Te oleks pidanud nägema kuidas üks naine neist joonistas! Wow. Julgen arvata, et pooled inimesed ei oska nii hästi joonistada. Mina vähemalt küll mitte.
Endast rääkides piirdusingi ainult ühe pildiga :D Ma ikka ei ole suurem asi joonistaja. Parema meelega tegin meie joonistajatest pilte. Dagmar oli see eest väga produktiivne. Ta joonistas vist kõige rohkem pilte. Ja Mattis on siiani väga osavalt meie eest peitnud oma kunstiannet!
Igatahes kui hommikul oli mul teadmine, et see on mu ainuke külaskäik joonistama sotsiaalkeskusesse, siis õhtuks olin meie järgmise kohtumisega samal ajal olnud eksami sujuvalt tõstnud teise päeva peale, sest ma nii väga tahaks juba sinna jälle minna!
Väga tore oli ja ma usun, et kõik, kes me seal käisime on minuga nõus =)

Kommentaare ei ole: