5/24/2007

8 päeva veel

Ma olen vist eelmistel päevadel mingit valet lugemist teinud... vaatasin just Algab Suvi koduxilt, et aega on 8 päeva ja 16 tundi... no tegelt jah, jämedalt 9 päeva. Aga see selleks. Järgmine laupäev siis.
Natuke kahju, et meid täna niivähe Sotsiaalkeskuses käis. Neli tublit meil oli. Meisterdasime endale suuresti ehteid. Tegin ise ühe kaelaketi ja ühed kõrvarõngad ja siis veel ühe ripatsi ka. Ega nad just super ilusad ei ole, aga ma vähemalt üritasin. Margit tegi endale selliseid prossid. Kadi tegi endale ka igasugu vidinaid, mida täpsemalt seda ma ei mäletagi. Ja seda, mida Tom meisterdas ma ka suurt ei mäleta.
Kogu see Sotsiaalkeskuses käimine oli väga sümpaatne. Eelmisel korral juba kohtusime seal Aivariga, täna olime me tema jaoks veel rohkem sellised omad joped ja tundus, et tal oli suhtselt hea meel, et me tulime. Tundub igatahes, et nad said Tomiga väga hästi läbi. Oli ju tänane meisterdamise osa rohkem naiste teema nii et meie siis tegime seal hoolsalt igasugu asju ja nemad pigem ajasid juttu autode teemal =)
Pärast ära tulles saatis Aivar meid veel ilusti ära ka.
Kõigist nendest ettevõtmistest läks mulle kõige rohkem südamesse lastekodus käimine, samas oli lihtsam käia sotsiaalkeskuses. Aga enne ma muidugi arvasin vastupidist, sest kartsin natuke kogu seda asja. Aga see oli super lahe kogemus. Kõik need kolm töötuba olid hüper lahedad.
Pildid tänasest on kodukal. Ja hullult tegeleme igasugu asjadega. Vot nii.

inxu

Kommentaare ei ole: