6/03/2007

oioi. kell on 01:

tere. mu vaimne ja füüsiline seis on hullem. luugid püsivad vaevu lahti. ma arvan, et see on mu viimane sissekanne nüüd. ingrid, said oma tahtmise. kolm sissekannet on nüüd järjest minu poolt:) nüüd on sinu kord.
aga nüüd üritusest. oli tore. pruudid rokkisid! kindlasti ühed mu tänase päeva lemmikud. kõik teised olid suurepärased! ja mushy trummar on hullllllllll!!
võtan siin veel viimaseid ööbijaid vastu. tahaks juba koju. riided nurka visata ja magada esmaspäeva hommikuni. low battery.


ma loodan, et teile meeldis ka meie suurepärane ürius:) ootame teilt kindlasti vastukaja. plussid ja miinused.
ja aitäh kõigile, kes kohal olid. te kindlasti ei kahetse seda:) kohtume siis äkki ka järgmine aasta:)

1 kommentaar:

e ütles ...

great thanks, mõnusa ürituse eest >) minu jaoks omas mushy - väga tsill, et te nad ikka ka kohale tõite.
ilmavana oli vist kah teie poolt - jahe oli, aga vähemalt ei sadanud ning tänu moshpitile ja "väiksele" pogole oli taas soe.
ühesõnaga - oli tore, järgmine aasta siis paluks VEEL rohkem toredat! >D
(kerge on ikka olla pealtvaataja rollis, eksju, tegelt tublid olete. >))